Nem kell szenvedni, ha fogyni akarunk

A passzív zsírégetés természetesen csak mese, ám ez nem jelenti, hogy meg kéne szakadnunk diétázás közben. Ha betartod az alábbi néhány jó tanácsot, hamar tapasztalhatod majd az eredményeket.
Nem kell szenvedni, ha fogyni akarunk

Ne aludj kevesebbet napi hét óránál!

Nem csalás, nem ámítás, hogy a minőségi alvás fogyaszt. Aki ugyanis kevesebbet alszik, annak a szervezetében nagyobb mennyiségű ghrelin termelődik, ez az anyagcseréért felelős hormon pedig az éhség- és teltségérzetünket szabályozza. Akik keveset alszanak, azok a következő nap átlagosan 385 kalóriával esznek többet.

Igyál hetente többször zöld teát!

A zöld tea valódi zsírégető hatással bír, mert a benne lévő polifenol gátolja a zsírok eltárolását. Hasonló okokból lehet hasznos a chili és a gyömbér fogyasztása.

Építs izmokat!

Az izmok a testben a zsírégetés motorjai, egyúttal a legnagyobb anyagcsereszerveink. Az edzett izmok még nyugalmi állapotban is égetik a zsírt. Egy kiló átlagosan háromszor annyi kalóriát használ el, mint ugyanennyi zsírszövet fenntartása.

Víz a zsír helyett

Persze, mindannyian hallottuk már, hogy igyunk sok vizet. Azt azonban kevesen tudják, hogy napi legalább 2 liter víz elfogyasztása mellett akár napi 100 kalóriával is többet égethetünk el. A vízfogyasztás ráadásul kiválóan csökkenti az éhségérzetet is.

Galambos Dániel

Kapcsolódó cikkek

Nem kell szenvedni, ha fogyni akarunk

Nem kell szenvedni, ha fogyni akarunk

Íme, néhány tipp a diétához, hogy erőfeszítés nélkül gördüljenek le a kilók.

Napozás utáni testápolás az egészséges bőrért

Napozás utáni testápolás az egészséges bőrért

A napozás után elengedhetetlenül fontos a megfelelő bőrápolás is. Cikkünkben összefoglaltuk a fontosabb tudnivalókat.